Communicatie

SEO

Zoekmachine optimalisatie

Pakkende titels

Een pagina title is meer dan alleen een titel. Waarom zou je bijv. de titel van je home pagina enkel ‘home’ noemen terwijl je hier ook in ons geval ‘Webbeukers website laten maken – home ‘ van kan maken.  Voor ons is dit een veel doeltreffendere titel dan home. Daarnaast gebruikt iedereen home al en wie van je klanten zoekt er in google nou op home?

Conversie gerichte meta beschrijvingen

Een meta tekst wordt in google weergegeven onder de titel. Om gericht mensen te laten klikken op je gratis advertentie in de google zoek resultaten zul je ze moeten vragen actie te ondernemen. Bijv. ‘klik hier’ , ‘bestel nu’ ‘neem contact op’ etc.

Juiste focus key woorden

Een key woord is het zoekwoord waar we de focus op willen leggen. Is dit bijv. ‘website laten maken’ zorg dan dat je key (zoek) woord tenminste voor komt in je pagina titel, tekst en meta omschrijving. 

Belangrijke tips

Om ervoor te zorgen dat je relevant bent voor Google en je klanten, dien je eens in de zoveel tijd je content/teksten up te daten. Het maken van analyses door het gedrag van je klant te onderzoeken zorgt voor nuttige informatie om je klanten nog beter te bereiken. Denk bijvoorbeeld ook aan het gebruik van <h1> elementen op de juiste plekken, een pagina tekst van minimaal 300 woorden en conversie gerichte knoppen.

Onze standaard oplossing bied je de mogelijkheid om hier zelf mee aan de slag te gaan. Mocht je toch graag willen dat wij dit voor je oppakken is dat natuurlijk mogelijk.

Social media

Facebook , Instagram , Linked-in

Organische bezoekers

Een organische bezoeker is een bezoeker die bij jou terecht is gekomen zonder dat je hier voor hebt betaald. Organische bezoekers op social media realiseer je door klanten te informeren over je diensten, producten en/of kennis. Hierover straks meer.

Betaalde bezoekers

Een betaalde bezoeker spreekt voor zich. Hier heb je voor moeten betalen. Dit door middel van bijvoorbeeld een advertentie op social media, promotie via een influencer of blogger. Gericht adverteren met de juiste instellingen kan net zo doeltreffend zijn als gericht adverteren met de juiste blogger of vlogger. Aan beide kanten zitten voor en na delen. Neem gerust vrijblijvend contact op voor een advies.

Update en bereik meer

Vertel je klanten over je diensten, producten, kennis of je opgeleverde projecten. Zorg ervoor dat jij je volgers voorziet van de juiste content. Elke update kan zorgen voor organische (gratis) bezoekers. Schrijf vooraf een plan van aanpak zodat je niet zomaar wat plaatst. 

Belangrijke tips

Plaats niet zomaar wat en denk na over hoe jij met je bedrijf op social media in beeld wil komen.  

Wij helpen verschillende bedrijven op social media gebied en weten wekelijks miljoenen mensen te bereiken. Wij helpen je graag bij het opstellen van een plan van aanpak en werken dit in goed overleg voor je uit.